pondělí 4. března 2013

_________________________________


Greenvayfood pro Vás píše

Petr Klíma

Šéfkuchař  Country life



„Baví mě čerstvá, sezonní,
kreativní, pestrá,
zdravá ale při tom chutná
kuchyně, převážně
bez masa.“

____________________________________


Portfolio:

Většinu svých životních a gastronomických zkušeností sem nasbíral na dalekých i blízkých cestách v zahraničí /Anglie, Nový Zéland, Francie/

 ·        2006-2010
Největší mírou na mě zapůsobila účast na spoustě kuchařských kurzů v Londýnské škole
Cookery School at little Portland www.cookeryschool.co.uk kde jsem byl školen špičkovými profeionály z vyhlášených Londýnských kuchyní specializovaných na Evropskou a orientální kuchyni.

Peter Gordon www.peter-gordon.net

restaurace v Londýně a na Novém Zélandě

 

 

Cyrus  Todiwala  www.cafespice.co.uk

Restaurace Cafe Spice Namaste

____________________________________

kontakt : keldaman@seznam.cz

2 komentáře:

  1. Všechny recepty vypadají báječně,určitě něco vyzkouším a pak dám vědět,Hana Rušková

    OdpovědětVymazat
  2. Petře, děkuji Vám za reakci na mém blogu a jsem ráda, že jste mi dal odkaz na Váš blog a recepty. Míša

    OdpovědětVymazat